Blogger Widgets HAZ_KIM: SEBUAH KEBEBASAN

About Me

My photo
ipoh, perak, Malaysia
Awak didapati bersalah kerana telah mencuri hati saya..sebagai hukuman awak dipenjara dalam hati saya seumur hidup :)

Saturday, March 26, 2011

SEBUAH KEBEBASAN

Aku ingin sebuah kebebasan,

Tatkala aku memikirkannya,

Hatiku terdetik,

Bukan kebebasan yang hanya berfoya-foya,

Tetapi aku ingin mencari,

Segunung pelangi yang menyinari hatiku,

Kebebasan yang membawa aku ke jalan yang lurus,

Yang mengajar aku erti hidup ini,

Menerokai alam yang begitu indah,

Mengenali dunia yg realiti,

Tatkala remaja kini,

Hanyut dibuai mimpi,

Maksiat yg tiada noktahnye,

Aku ingin mencari,

Sebuah kebebasan yg indah,

Yg membawaku mengenali,

Cintaku yg hakiki,

Yg mengejar syurgawi.....

No comments:

Post a Comment