Blogger Widgets HAZ_KIM: HARAPAN SEORANG SAHABAT

About Me

My photo
ipoh, perak, Malaysia
Awak didapati bersalah kerana telah mencuri hati saya..sebagai hukuman awak dipenjara dalam hati saya seumur hidup :)

Sunday, March 27, 2011

HARAPAN SEORANG SAHABAT

Ku genggam bara api di lautan,

Ku tembusi tembok cina,

Ku mendaki gunung everest,

Semata-mata hanya untuk mu 'TEMAN',

Setiap kali jantungku berdegup,

Setiap kali nadiku berdenyut,

Kau temanku...

Kerinduan pasti terukir,

Jika kau meninggalkanku.....

Namunku redha kepadanye,

Jika ia berlaku antara kita,

Demi mencapai cita-citamu,

Di menara gading....

Doakan aku,

Seperti mana aku sentiasa,

Mendoakanmu 'TEMAN'....

Jangan lupa aku walaupun....

Hujan membasahi bumi,

Jangan membenciku walaupun....

Petir berdentum di langit,,

Segala kenangan kita bersama,

Pasti dalam ingatan ku,

Suka,duka,membuatku..

Lebih mengerti,

ERTI PERSAHABATAN...

No comments:

Post a Comment