Blogger Widgets HAZ_KIM: BUDAK BAJET BGUS DPAN AWEK

About Me

My photo
ipoh, perak, Malaysia
Awak didapati bersalah kerana telah mencuri hati saya..sebagai hukuman awak dipenjara dalam hati saya seumur hidup :)

Thursday, September 19, 2013

BUDAK BAJET BGUS DPAN AWEK

wei..org lain ade psangan jgk bro..tpi x de r poyo mcm ko..ko klu dpt ckp ngan awek ko..bumi nie bergoyang pun ko x sedo..ko ingat ko bgus ke?
aku thu r aku nie x sbgus ko,,x sbaik ko,,tpi sblum ko kata ko bgus..cermin r diri tu dulu,,sbnrnye aku x ske bsar2 kan hal ini,,tpi ko jge skit..
jgn sbb nak jge hati awek ko,,ati kwan sndiri biar terluke bro..ko snggup buang kwan ko yg bertahun kenal sbb seseorg yg ko knal x smpi setahun..bgus sgt kaw kawan..pastu yg aku x pham..ko snggup jatuh kan aib member sendiri dpan awek ko??ko ingat bgus sgt ke?ko ingat aku suke ke?
..ko ingat aku suke ke peragai ko skrg?
cpat gile kaw berubah..snggup maki hamun family kaw sndiri..mne unk yg aku knal suatu ketika dulu??perlu ke ko jatuh kan maruah member ko depan awek ko??
aku x leh bla r ngan perangai hang skrg..cara hang skrg wat aku skit aty r bro..aku nak tgur kaw..rsau kite putus member..tpi ape kan daya..aku hanye insan yg lemah..
aku x mrah ko ade hubungan siapa..setiap mse ko nak gayut..tpi jgn r jatuh kan maruah member sendiri bro..perlu ke cerita semua perkara pde awek ko tu?
bila kau snang kau lupekan aku member kau nie..bile kau susah bru terhegih-hegih cari aku..ko ingat muke aku nie ape?ko ingat aku x de perasaan ke?
hang thu x betapa skit nye aty aku skrg?

No comments:

Post a Comment